سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسر آدم ؟ چون دیدى پروردگارت پى در پى نعمت‏هاى خود به تو مى‏رساند و تو او را نافرمانى مى‏کنى از او بترس . [نهج البلاغه]

بی وتن

Powerd by: Parsiblog ® team.
دویدن(دوشنبه 87 آبان 20 ساعت 6:17 عصر )

و تنهای تنها

بدون هیچ امیدی

در کوچه پس کوچه های ...

تا صبح درون آن کوچه بودم

اما خبری از او نبود

خیالاتی شده بودم

نانند تمام فیلم های عاشقانه

تازه فهمیدم این بک فیلم نیست.این واقعیت است

نخواسته مرا

باید میدویدم

تا صبح


» ارمیا
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های وبلاگ
غر
آه
تقدیم به تو
دروغ
آذر
رفتی
دویدن
دلم...
ارحم
بی وتن تمام شد
شوکه شدم
از چه بگویم؟؟؟
جریان پیدا کرد
مرگ دل
جدایی
[همه عناوین(52)]

بازدیدهای امروز: 0 بازدید
بازدیدهای دیروز: 3 بازدید
مجموع بازدیدها: 48166 بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

» یاران دیرین «
» لوگوی دوستان من «
» اشتراک در خبرنامه «