سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشک عطرى است نیکو . بردن آن آسان و بوى خوش آن پرورنده دماغ انسان . [نهج البلاغه]

بی وتن

Powerd by: Parsiblog ® team.
آه(سه شنبه 91 فروردین 22 ساعت 10:40 صبح )

بسم الله

مدتی دور بودم از اینجا

اما امروز به بهانه تعطیل بودن بلاگفا توفیق اجباری حاصل شد

این روزها سعی میکنم زنده بمانم اما شرمنده زندگی کردن هستم

شرمنده ام

برای تو

برای خودم

برای همه

برای قلب مریضم که هوای ترکیدن به سر دارد

برای اشک چشمانم که چشمه شده بود و خشک شد

برای صورت بیمار و زردم که گود رفته است و کسی نمیداند چرا ...

سرم درد میکند

سر به هوا نشده ام  ها

آه خدا

 


» ارمیا
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های وبلاگ
غر
آه
تقدیم به تو
دروغ
آذر
رفتی
دویدن
دلم...
ارحم
بی وتن تمام شد
شوکه شدم
از چه بگویم؟؟؟
جریان پیدا کرد
مرگ دل
جدایی
[همه عناوین(52)]

بازدیدهای امروز: 2 بازدید
بازدیدهای دیروز: 6 بازدید
مجموع بازدیدها: 48165 بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

» یاران دیرین «
» لوگوی دوستان من «
» اشتراک در خبرنامه «